صبرا

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
محبوب ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۳ مهر ۰۱ ، ۲۱:۴۶

بیان

باز اینترنت قطع شد ‌و فقط درهای بیان به رومون بازه 

نمیدونم اخر این ماجراها چی میشه ولی هرچی که بشه واسه من یکی فرقی نمیکنه.. هیییییچ فرقی به حال من نداره ! جنگ بشه.. قحطی بشه.. خوشی باشه .. شادی باشه.. اصلا اینجا بشه گل و بلبل و بهترین کشور دنیا،، واسه کسی مثل من چه فرقی میکنه؟! من همون بدبختی که بودم هستم.. روز خوش من روزیه که بعد از سه سال سختی و در به دری گشیدن برگرذم پیش شوهرم برکردم جایی که بهش تعلق دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۳
صبرا * زهـــرا *

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی