صبرا

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
محبوب ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۲ آذر ۹۸ ، ۰۱:۳۹

رجوع

 

بعد از سه سال تلاش واسه جدایی

حالا که طلاق گرفتم پشیمونم و می خوام برگردم . هنوز مهلت رجوع دارم

 

خدا میدونه که چه کارایی واسه رسیدن به طلاق انجام دادم و چه پل هایی رو پشت سرم خراب کردم .

حالا پشیمونم و می خوام هرطور شده برگردم . همسر سابقم ازدواج کرده

و تمام حق و حقوقم رو هم داده ، حتی بیشتر . بااین وجود محاله که دوباره منو بپذیره .

ولی من می خوام به هر ریسمانی چنگ بندازم تا دوباره منو بپذیره و برگردم .

حاضرم هرکاری که لازمه انجام بدم هرکاری هرکاری ، فقط برگردم .

تا دل دشمن شاد نشه ، تا مکرِ اون ادم رذل و آشغالی که

باعث به وجود اومدن این اتفاق شد رو باطل کنم و به خودش برگردونم.

. اگر خانمی هست که چنین تجربه ای داره لطفا راهنماییم کنه

  . 

موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۸/۰۹/۰۲
صبرا * زهـــرا *

نظرات  (۳)

اشتباه میکنی که میخوای برگردی این کارو نکن.

پاسخ:
همه اینو میگن ، اما خب حتما دلایلی دارم که این تصمیم رو گرفتم

مگه ازدواج نکرده؟ یه زندگی دیگه هم میخوای خراب کنی؟ اول برو پیش یه مشاور دوباره کار اشتباه نکن

پاسخ:
اون خودش اینطور میخواست همیشه من قبول نمی کردم 
حالا من می خوام و اون دیگه نمی خواد . تصمیم داره اذیتم کنه تا تلافی بکنه 


ضمنا ، بازگشت نه به اون معنا که دوباره زندگی کنیم ، فقط اسمش به عنوان همسر هم باشه برام کافیه .

سلام. شما که این موضوع رو توی وبلاگتون به مشورت گذاشتی پس لطفا یه مشاوره برید.

اگر برای خواسته ات واقعا دلیل خوبی داری پس کمکت میکنن و اگر اشتباه میکنی کمک میکنن از اشتباه بیرون بیای و حتی احساست تغییر کنه.

لطفا و خواهشا این کارو بکن....

در واقع انجام ندادنش فقط از دست دادن یک فرصته.

پاسخ:
ممنون اما من چاره دیگه ای ندارم مطمئن باشید فکر همه جاشو کردم و به این نتیجه رسیدم که هیچ راهی جز بازگشت به زندگیم ندارم . مطمئن باشید راه دیگه ای نداشتم که اومدم تنها زندگی میکنم و همسرم سراغم نمیاد و پیش زنشه . هیچ زنی این شرایط رو نمیتونه تحمل کنه حالا اگر من دارم تحمل میکنم لابد ناچارم