صبرا

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
محبوب ترین مطالب
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۷/۱۱
    zzz
آخرین نظرات
نویسندگان
۲۳ دی ۹۹ ، ۰۴:۱۳

سیاه بخت

اگه بلاگفا هم داغون شه مجبورم یا اینجا فعال باشم یا بلاگ اسکای که اصلا دوسشون ندارم . ولی چاره ای ندارم چون جز دنیای مجازی جایی و کسی رو ندارم . همه دنیام همه کسم شوهرم بود که با فریب و حیله و نیرنگ ازم گرفتنش .. دیگه تاابد کسی جاشو نمیتونه بگیره هرگز و هرگز 

تنهایی ابدی در پیش دارم و جز دنیای مجازی جایی و ندارم که بهش پناه ببرم . دنیایی که دنیای واقعیم و نابود کرد و زندگیمو ویرون .. دنیای مجازی سیاه بختم کرد و ... 

یکسال قبل اینجا گفتم ک میخوام رجوع کنم امید داشتم که میشه ، میتونم . اما امشب بعد از یکسال اومدم اینجا و از دیدن پست سال قبل بغضم گرفت .. یکسال گذشت و نتونستم برگردم به زندگیم به شوهرم ، که حقه منه ! 

با کذشتن هرروز امیدم ضعیف تر میشه ... چرا که شوهرم بهم گفته بود که حتی اگه ثانیه ای ازت بیخبر بمونم ، دیکه تاابد نمیخوامت .... و حالا ثانیه ها و روزها و ماه ها گذشت و شد یکسال و خورده ای ... و دیگه ممکن نیست دوباره منو بپذیره و این یعنی حسرت به دل می مونم واسه همیشه .. 

من سیاه بخت شدم ....

موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۹/۱۰/۲۳
صبرا * زهـــرا *